3 January 2013

Header lapuk -_-

Hey dude! Hey babe! Hey baby! Hey darl! Hey janda! Hey duda! Hey mak dara! And semua yang wujud di atas muka bumi yang digelar macam2 -..-" sampai lupa nak bagi "salam". -_-" Assalamualaikum...:)
 
Yeah! Apa2 sajalah..So! Apa aku nak selitkan kat entry malam ni? Kepala pun dah macam celaru carca marba -..- je. Bosan sudah menyelubungi hidup. Nak keluar rumah kena soal siasat bagai -_- Time kat luar..tadek pun orang nak tanya macam polis tu -_- Keluar je sesuka hati. Mak dengan abah buat aku macam aku tak pernah duk luar -_- Padahal da tahun2 pun aku kat luar tu. Tapi...yelah kan..parents mana yang ta take care of their child kan? Wahh! Haruslah selit2 ayat english lintang pukang. Kau hado??? Hahaha ^_^
 
Okay panjang lebar bersyarah..-_- Proceed pada title seperti di atas. ^_^ HEADER lapuk dohh! Memang lapuk lah aku kata kat kau..kau nampak? Ke kau dah buto..(okay aku sebenarnya tanya pada diri sendiri sebab followers pon sikit je ekceli..) Huahuahua..Gelak sengsorang tu hobi. So jangan teruja sangat tengok aku gelak okay. -..- (merepek lagi | maap) Headers lapuk yang aku cipta tahun lepas masa aku kerja Kuantan..bulan 2..and gambar pulak masa practical kat MDB dahulu kala. Zaman mat jenin tu..-_- STRESS aku tengok header blog sndiri doe! Sbb tu nak menghupdate pon jadi malas..-_- Ni kan pulak nak buat header baru..sejak mouse rosak ni..menyulitkan jari jemari aku untuk mengedit gambar yang tak nampak pon macam edit padahal. :D (Whatever..kesah pulak aku kan)
 
Ada sesapa nak belanja aku mouse baru kaler pink gambar hello kitty..plis2 =^_^= (buat muka comel ala unta) Bhahaha..! Kalau boleh nak yang wireless =..= wireless kah?? weeweeeett!
 
Sudah2! Gua tak nak berceloteh panjang sesorang ni..ta syiokk =..= Tolong lah sesapa like ke hape..kan sonok gua nak berceloteh. grrrrr!!! (Kidding jewww)
 
Goodnight semua...^_^ Assalamualaikum..Semoga hari esok lebih baik dari hari ini okay..Aamiiin
^_^
 

ni lah yang dinamakan muka unta ^_^ bahahahha!
Semoga tidur korang lebih lena lepas tengok muka unta versi manusia berbaju merah bertudung peach..sekian ^_^
 

ShareCeritaBukanUntukGlamour

0 orang tariktelinga:

Post a Comment

BisikBisik